Bu strateji, markanın yenilikçi ürünleriyle daha geniş bir kitleye ulaşma hedefini ortaya koyuyor ve sürdürülebilir ulaşım çözümlerine olan bağlılığını pekiştiriyor.
BYD, bu yıl ve 2025 için büyük hedefler belirlediğini yatırımcı etkinliğinde açıkladı. Şirket, daha önce bu yıl için 4 milyon yeni enerji aracı (NEV), hibrit ve tamamen batarya ile çalışan otomobiller dahil olmak üzere sevkiyat yapmayı hedefliyordu. Ancak, Ocak ve Şubat aylarındaki beklenenin altında performansın ardından, hedeflerini 3.6 milyon satışa düşürdü. Bu rakam, 2023’teki başarılarından %20 daha fazla bir artışı temsil ediyor.
BYD resmen TOGG’a meydan okudu, hedeflerini açıkladılar
Büyümenin büyük bir kısmı, BYD‘nin geçen yıl yaklaşık %8’ini oluşturan 242,765 satışla dış pazarlarda gerçekleşecek. Şirket, bu yıl için 500,000 ve 2025 için 1 milyon satış hedefliyor. Çinli üretici, bu yıl 3.6 milyon satış hedefine ulaşılırsa ihracat paylarını %14’e çıkarmayı planlıyor.
Otomobil üreticisi ayrıca, bu Mayıs’ta beşinci nesil Çift Modlu plug-in hibrit teknolojisini piyasaya süreceğini doğruladı. Yeni teknolojinin, Çin CLTC test döngüsüne göre, boş bir batarya ile 100 km’de 2.9 litre tüketim sağlayacağı vaat ediliyor, tam dolu bir depo ve batarya ile ise 2,000 km’ye kadar yol alınabilecek.
Yeni teknolojinin, üretim kapasitesi elverdiği sürece tüm PHEV serisine yayılması bekleniyor – şirket hala talebi karşılamakta zorlanıyor. BYD‘nin bu yılın başlarında Türkiye’de de önemli bir tanıtım organizasyonu yaptı.